גלידת לואקר משלושה מרכיבים וחמש דקות עבודה

גלידת לואקר משלושה מרכיבים וחמש דקות עבודה

ממהקיץ כבר פה והשמש מכה בנו במלוא עוצמתה, מה שמעלה את החשק לגלידות קרירות ומפנקות שיצננו את הגוף וישאירו טעם מתוק וטעים ופה.

השפע רב. המקפיאים במרכולים עמוסים בגלידות מסוגים שונים ובאין ספור טעמים, שמזמינות אותנו רק לבחור מהמלאי המגוון ולקחת הביתה, אך אין כמו טעמה של גלידה ביתית שמכינים בבית, ועוד יותר כיף אם היא אינה מצריכה כלל וכלל שימוש במכונת גלידה או כל אביזר מיוחד אחר.

ואם כבר ללא מכונה, אז אני אגדיל ואומר שהכנת הגלידה שלפניכם דורשת אך ורק שלושה מרכיבים ולא יותר מחמש דקות של עבודה. והטעם – הפתעה! מכירים את הוופלים הטעימים הללו של חברת לואקר? אז עכשיו ניתן למצוא בארץ מוצר חדש והוא – ממרח שוקולד אגוזים לואקר בטעם המופלא של הקרם של הוופלים הללו. לדעתי, המוצר הזה מסתמן כלהיט החדש של הקיץ ויכול לשמש כבסיס לאין ספור קינוחים, עוגות וכמובן – גלידות.

כמובן שמיד החלטתי להכין גלידה מהממרח הזה ומה שהתקבל הוא ללא ספק גן עדן של קרירות נפלאה ורוך מלטף. בדיוק כפי שגלידה טובה צריכה להיות, ועוד פינקתי את המסה עם שברי וופל קטנים להשלמת החגיגה כך שכל ביס הוא חגיגה שלמה ונמסה בפה.

IMG_9086-mnc7eki61w76qksjuk2k7rys31wprdss1loc3mim9c

החומרים:

1 ממרח אגוזים לואקר
2 שמנת מתוקה (כל אחת 250 מ"ל)
1 כוס וופלים לואקר בכל טעם שרוצים

אופן ההכנה:

מעבירים לקערה את ממרח הלואקר. הממרח עצמו רך ויוצא בקלות מהצנצנת שלו אך אם נתקלתם בקושי אז ניתן לחמם במיקרו כחמש שניות ואז להוציא.
מערבבים את הממרח שבקערה עם שמנת מתוקה אחת לתערובת אחידה.
מקציפים את השמנת המתוקה השנייה לקצפת יציבה ומקפלים בעדינות לתערובת.

קולאז-2
שוברים את הוופלים בידיים או בעזרת סכין, ומוסיפים אותם בעדינות לתערובת. משאירים מספר שברים בחוץ לצורך קישוט, ומעטרים איתם את פני הגלידה.
מכסים בנייר כסף ומכניסים למקפיא.
לאחר כשלוש שעות הגלידה כבר מוכנה לאכילה, ולאחר פרק זמן זה היא בדיוק ברכות המתאימה לאכילה.

IMG_9013

IMG_9081

הגלידה נשמרת במקפיא מצוין עד שבועיים, אבל ביננו, אין סיכוי שהיא שורדת את 24 השעות הראשונות. כל שעה נוספת של הקפאה מעל שלושת השעות הראשונות מקשה את הגלידה אך ניתן להשאירה כעשר דקות בטמפרטורת החדר לפני ההגשה עד שתתרכך מעט. ואם ממש אין לכם סבלנות תעשו כמוני: תכניסו למיקרו לעשר שניות.
אצתם רצתם להכין? ספרו לי איך יצא! ספרו לי גם על עוד שילובים טעימים לגלידות שהייתם רוצים לטעום. זה המקום וזה הזמן. אני פה.

IMG_9086-mnc7eki61w76qksjuk2k7rys31wprdss1loc3mim9c

תגובות

תגובות

השארת תגובה

אשמח לשמוע מכם!

אולי יעניין אותך גם...

%d בלוגרים אהבו את זה: