10 דברים נהדרים שאפשר לעשות עם גלידת וניל קנויה

10 דברים נהדרים שאפשר לעשות עם גלידת וניל קנויה

תודו שבקיץ אין כמו גלידה קרירה וצוננת. גלידה מגלידריה, מקופסא או כזו מושקעת שהוכנה בבית, המגוון עצום ולנו רק נותר לבחור את הטעמים האהובים עלינו ולעבור להחלטות הקשות באמת: בכוס, בגביע וופל, עם כפית או בלי…
אבל מה קורה אם בערב חמים של קיץ, מצאתם את עצמכם מול הטלוויזיה עם כמיהה עצומה לאיזו מנת גלידה טובה, וכל מה שמצאתם במקרר היתה שארית של גלידת ווניל פשוטה? ברגע הזה יש שתי בחירות שאפשר לעשות: האחת, לקחת כפית ולסיים את העבודה ביס אחר ביס, והשניה: הו. בשביל זה אני פה.

אז אם יש לכם קצת גלידה במקרר וכמה דקות פנויות, הרשימה הזו בשבילכם:

סנווצ'ו אותה – אם יש לכם ביסקוויטים או עוגיות בארון, שיחקתם אותה. הכינו קסטה! את הקסטה אפשר לשדרג בהתאם למלאי בבית ולקרייבינג כגון פירורי שוקולד, חתיכות דובדבנים וכו', שנועצים בתוך הגלידה ואז סוגרים בין שתי עוגיות לסנדוויץ'.

shutterstock_157122191

מילקשייק כמובן – הכניסו את הגלידה עם מעט חלב לבלנדר, הוסיפו תוספות כאוות נפשכם: שוקולית, פירות רכים ומתוקים, חמאת בוטנים, שוקולד למריחה, חלבה, שוקולד, פקאן סיני ועוד. ערבלו עד לקבלת משקה סמיך ומזגו לכוס שהזלפתם לתוכה סירופ שוקולד.

• קפה קר כמו פעם – שדרגו את הנס קפה שלכם עם כדור גלידה. את הקפה אפשר להכין חם או קר, בכל מקרה השילוב עם הגלידה יוצר טעמים חדשים. ניתן להוסיף גם מעט קינמון או רוטב קרמל לכוס לשדרוג נוסף. אם אתם רוצים להיות מושחתים ממש אז במקום לתוך קפה הכניסו אותה לשוקולטה חמה או לסתם כוס של שוקו.

הכינו גלידה מטוגנת – טובלים כדור גלידה (קפואה מאד) בביצה טרופה ואז בפירורי לחם. נועצים שיפוד ומכניסים לתוך שמן עמוק לוהט לשתי דקות. מוציאים ומגישים עם רוטב מייפל. להיט!

shutterstock_187471943

• גלידה עם מלא תוספות – רככו מעט את הגלידה בטמפרטורת החדר והוסיפו לה עוגיות אוריאו שבורות, פקאנים, שוקולד קצוץ, פירות יער ועוד. ערבבו והכניסו לחצי שעה למקפיא, והנה קיבלתם יופי של גלידה ממש כמו בגלידריות המובחרות.

• בצד או מעל – כל עוגה, אפילו קנויה, תקבל שדרוג על ידי הגשתה עם כדור גלידה, קצת רוטב שוקולד ופירות חתוכים. חממו את העוגה מספר שניות לפני ההגשה ותתפלאו עד כמה התוצאה מוצלחת.

• גלידה בפיתה – מה יש? אם זו מנה שמגישים אותה במסעדה, גם אתם יכולים. פיתה חמה, גלידה קרה, רטבים ותוספות ולא תאמינו איזה גן עדן מתקבל פה. אגב, ברטבים ותוספות אני לא מתכוונת לחומוס טחינה, אלא רוטב שוקולד וקצת בננות, לדוגמא.

• הפתיעו בקינוח אישי מדליק – זה הזמן להתחיל לפתוח ארונות ולהוציא את כל שאריות הדליקטסים שתמצאו. קחו כוס יפה וגדולה של יין והתחילו להעמיס שכבות של גלידה, רטבים, פירורי עוגיות, פירות חתוכים ועוד. אם תרצו להיות ממש מושחתים הזליפו גם קצפת שהכנתם משמנת מתוקה.

shutterstock_120266572

• סלט פירות מלכותי – סלט הפירות השגרתי יקבל גם הוא שדרוג רציני אם תוסיפו כדור גלידה מעליו. אני מאד אוהבת לשלב בסלט כזה פירות טריים ומשומרים, עם תוספת של כמה אגוזים קצוצים ועלה נענע מתקבל יופי של פינוק.

shutterstock_143390668

• ואחרון חביב – דאגו שיהיו בבית תערובות מוכנות לפאנקייקס, בלינצ'סים קפואים או וופל בלגי ששומרים במזווה. אלה יארגנו לכם בשניה קינוח מפואר בתופסת גלידה. אין כלום בבית? גם לחם מטוגן יעשה יופי של עבודה כשלצידו כדור גלידה. אין תענוג גדול מזה. באחריות!

נו, אז למה אתם מחכים? גשו לבדוק אולי הילדים השאירו לכם קצת גלידה במקפיא…

shutterstock_187471931

 

 

 

תגובות

תגובות

השארת תגובה

אשמח לשמוע מכם!

אולי יעניין אותך גם...

%d בלוגרים אהבו את זה: