סופגניות דוגמניות בקלי קלות

סופגניות דוגמניות בקלי קלות

החלטתי שהשנה אני אגיש לאורחים סופגניות שקניתי בסופר ושידרגתי בבית.
והתהליך הוא די פשוט:
אני השתמשתי במיני סופגניות. הן די גדולות ולחלוטין מספיקות עבור המטרה הזו. רצוי לבקש סופגניות ללא מלית וללא אבקת סוכר, והנה יש לנו חומר גלם מושלם לעבודה. שתפו את הילדים בקישוט, זו תהיה פעילות מהנה גם עבורם.

כל מה שצריך לעשות הוא לחתוך את הסופגניה לשניים, להכין אחת או יותר ממגוון המליות שמיד אתן פה, למלא בהן שקית זילוף עם צנתר ולהזליף על החצי הפתוח של הסופגניה. מיד לאחר מכן, סוגרים עם החלק העליון ומקשטים גם אותו. כמובן שניתן לשדרג את הקרם בפירות ובקישוטי שוקלד שונים, והרי לנו סופגניה דוגמנית מנצחת במחיר שמנצח גם הוא.
להגשת היפיפיות הללו, קניתי סטנד להרכבה עצמית מחנות למוצרי יום הולדת והנחתי עליו את התוצרת. תארו לעצמכם מסיבת חנוכה שבמרכזה עומדת הקונסטרוקציה הזו.
מדהים, לא?

קולאז-2-1-300x300

מלית וניל ופירות טריים
החומרים:

1 אינסטנט פודינג וניל
1 מיכל שמנת מתוקה
1 כוס חלב
לקישוט – פירות טרי
ים כגון: תותים, קיווי, ענבים, אפרסמון

אופן ההכנה:

מקציפים במיקסר את הפודינג עם השמנת והחלב לקרם יציב.
פורסים את הפירות.
חוצים את הסופגניה לשניים, מעבירים את הקרם לשקית זילוף עם צנתר ומזליפים את הקרם על החצי הפתוח. מקשטים בפירות וסוגרים את הסופגניה. מזיליפים עוד קרם על חלקה העליון של הסופגניה ומעטרים בפירות.

2-7-300x225

מלית שוקולד פיסטוק עם מקופלת לבנה
החומרים:

1 אינסטנט פודינג בטעם שוקולד
1 שמנת מתוקה
1 כוס חלב
1 כף מחית פיסטוק (קונים בחנויות המתמחות)
לקישוט – מקופלת לבנה

אופן ההכנה:

מקציפים במיקסר את הפודינג עם השמנת והחלב לקרם יציב. מוסיפים את מחית הפיסטוק ומערבלים עד להטמעה.
חוצים את הסופגניה לשניים, מעבירים את הקרם לשקית זילוף עם צנתר ומזליפים את הקרם על החצי הפתוח. סוגרים את הסופגניה. מזיליפים עוד קרם על חלקה העליון של הסופגניה ומעטרים בפירורי מקופלת לבנה.

4-2-300x225

מלית ריבת חלב עם טופי אגוזים
החומרים:

1 אינסטנט פודינג וניל
1 מיכל שמנת מתוקה
1 כוס חלב
2 כפות ריבת חלב
לטופי:

50 גרם אגוזים קצוצים גס
2 כפות ריבת חלב
1 כף שמנת מתוקה

אופן ההכנה:

שומרים כף מהשמנת המתוקה בצד, ומקציפים במיקסר את הפודינג עם יתרת השמנת והחלב לקרם יציב. מוסיפים 2 כפות ריבת חלב ומערבלים עד להטמעה.
חוצים את הסופגניה לשניים, מעבירים את הקרם לשקית זילוף עם צנתר ומזליפים את הקרם על החצי הפתוח. סוגרים את הסופגניה. מזיליפים עוד קרם על חלקה העליון של הסופגניה ומכינים את הטופי: מחממים במיקרו 2 כפות ריבת חלב עם כף שמנת מתוקה כ-30 שניות. מערבבים. מוסיפים את האגוזים הקצוצים, מערבבים ומזליפים על הסופגניה.

ולפני סיום קבלו רעיון נוסף להגשה אלגנטית המותאמת לחנוכה:
קינוחים אישיים עם סופגניה:

מניחים בתחתית כוס חד פעמית מעוצבת רבע סופגניה, מזליפים עליה רוטב מייפל, מכינים את אחת המליות הקודמות ומזליפים לתוך הכוס. מעמידים על הקרם עוד רבע סופגניה ומזליפים עליה מעט רוטב מייפל או תלתלי שוקולד.

גם את הסופגניות המעוצבות וגם את הקינוחים האישיים ניתן להכין מראש ולשמור במקפיא עד ליום ההגשה. כמה שעות קודם לכן יש להעביר למקרר להפשרה.

1-7-300x225

אז חנוכה מתקרב, והשנה אתם מפתיעים ובגדול! אשמח לקרוא את התגובות שלכם וכמובן לראות תמונות שלכם בדף הפייסבוק באם הכנתם.

תגובות

תגובות

השארת תגובה

אשמח לשמוע מכם!

אולי יעניין אותך גם...

%d בלוגרים אהבו את זה: