קרואסוני פיצה מהירים מבצק עלים מוכן

קרואסוני פיצה מהירים מבצק עלים מוכן

מערכה ראשונה – סוף היום מגיע, הערב יורד על הבית, בני המשפחה חוזרים בזה אחר זה מעמל יומם, מי מהלימודים, מי מהעבודה ומי מהחוג, ודבר אחד משותף לכולם – כולם רעבים!

מערכה שניה – לפי התור, פותחים וסוגרים את המקרר כאילו בפעם האלף שזה יקרה, תתגלה תופעת טבע נדירה וכל התכולה שלו תשתנה באחת. "אין מה לאכול" אומר מישהו, וכולם אחריו מסכימים. לא ישנה כמה אחזור ואשאל מה כבר אפשר לשנות בארוחת ערב שאמורה לכלול גבינות, ירקות וביצים, שאותם תמיד יש במקרר, תשובה לא אקבל.

מערכה שלישית – הפעם הפתעתי אותם והפשרתי מראש בצק עלים קפוא, ועד שסיימו להתקלח ארגנתי להם ארוחת ערב מדליקה שקצת תוציא אותם משגרת ארוחות הערב שהם רגילים אליה. קרואסוני פיצה נהדרים שהכנתי מהבצק, ממולאים ברסק עגבניות מתובל וגבינת קשקבל. יצאו, איך לומר לכם, פשוט נהדרים.

הריח מהתנור כבר זירז את מי שהוטלה עליו מלאכת הכנת הסלט לעשות זאת ומהר, ביצים בושלו במים בזמן שהמאפים שהו בתנור, והפכו לקשות, והנה פתאום כולם היו מרוצים. ארוחה כזו היא באמת יופי של רעיון.

כמובן שאפשר להכין את הקרואסונים הנהדרים והקלים הללו גם לארוחת בוקר של שבת או כתוספת לבראנץ'. אל תיתפסו דווקא לארוחת ערב. רק תדאגו שתמיד יהיה במקפיא בצק עלים וגבינת קשקבל כך שתוכלו להיות ספונטניים. כן, גם את הגבינה אפשר להקפיא והיא מפשירה נהדר.

IMG_5644

החומרים:

1 חבילה של בצק עלים קפוא
260 גרם רסק עגבניות
1 כף שמן זית
1 כף אבקת שום
3/4 כוס מים
200 גרם גבינת קשקבל מגורדת
5 זיתים שחורים מגולענים חתוכים לחתיכות קטנות
ביצה טרופה
מלח לפי הטעם

אופן ההכנה:

מפשירים את הבצק במקרר לפי ההוראות שעל גבי האריזה.

מערבבים את רסק העגבניות עם שמן הזית, אבקת השום, המים וממליחים מעט.

פורסים מחצית מהבצק על השיש ויוצרים בסכין משולשים ארוכים שבסיס כל אחד מהם הוא כ-5 ס"מ. אפשר לראות בתמונה את צורת החיתוך הרצויה.

קולאז2

מגבינת הקשקבל מניחים שלוש כפות בצד עבור הציפוי ובשאר משתמשים למילוי.

מורחים שכבה מתערובת הרסק על גבי הבצק עם חיתוכי המשולשים, מניחים קרוב לבסיס כל משולש מעט גבינה מגורדת ומעליה מניחים שני חתיכות קטנות של זית.

מגלגלים כל משולש החל מהבסיס ועד לקצה ומניחים בתבנית על נייר אפיה.

מורחים את כל הקרואסונים שנוצרו בביצה טרופה ומניחים תלולית קטנה של גבינה מגורדת על כל אחד מהם.

אופים בחום של 170 מעלות כחצי שעה עד שהמאפים מזהיבים.

זה הכל. קלי קלות והנאה מושלמת. כמובן שאם תרצו תוכלו לפנק את הקרואסונים שלכם בתוספות של פטריות קצוצות, תירס וכל תוספת אחרת שמתחשק לכם.

IMG_5644-mnc7y98h6z5dwk72w2f9ft4bzkvgz5ye31kfy9brxs

 

תגובות

תגובות

השארת תגובה

אשמח לשמוע מכם!

אולי יעניין אותך גם...

%d בלוגרים אהבו את זה: