כיף עם ילדים – טילוני ג'לי וקצפת

כיף עם ילדים – טילוני ג'לי וקצפת

זהו. החופש הגדול מתחיל עכשיו באופן רשמי. היום הוא היום בו יחזרו אלפי ילדים נרגשים הביתה כשבידיהם תעודת סוף השנה ובלבם חגיגה גדולה שהנה סוף סוף הגיע החופש הגדול שכה ציפו לו.
ואתם ההורים, תקבלו את פניהם בחיבוק גדול, וגם אם הציונים לא מי יודע מה, אל תשכחו שאלו הילדים הקטנים והמתוקים שלכם, ותמיד יש את שנה הבאה בכדי לנסות ולהשתפר.
אני בדעה שיש להפוך את היום הזה לעוד יותר כייפי ומרגש, ומציעה להפתיע החמודים הללו במשהו מתוק וטעים לרגל סיום שנת הלימודים ופתיחת החופש הגדול. מן גביע ניצחון שייתן הרגשה מתוקה למי שקצת חמוץ לו בלב, והרגשה עוד יותר טובה למי שהצליח יפה.
מדובר בפינוק מתוק וטעים להפליא, אשר מורכב ממוצרים שכל ילד ישמח לקבל, וכל הורה יוכל להכין בקלי קלות ולהתכבד גם בעצמו.
זה פחות מתכון ויותר רעיון: לוקחים גביעים של גלידה, אני השתמשתי בגביעים בצורה של טילון אך בהחלט ניתן להשתמש גם בגביעי וופל בצורת כוסות.

IMG_9337
מכינים ג'לי באיזה טעם שאוהבים לפי ההוראות שעל גבי האריזה – כלומר, שקית ג'לי ושתי כוסות מים רותחים. מערבבים עד להמסת הג'לי ומעבירים לצלחת עמוקה. בשלב הזה ניתן להעשיר את הג'לי בשלל פינוקים כגון: סוכריות גומי דובונים, ענבים או פירות חתוכים. מכסים בניילון נצמד ומעבירים למקרר עד שהג'לי מתקרר ומתייצב לחלוטין.
לאחר שהג'לי מתייצב יש למזוג אותו בעזרת כף אל פנים הטילונים. הג'לי זולג בקלות פנימה והופך למיקשה אחידה אחת. את הטילונים יש להניח בתוך כוסות חד פעמיות בכדי שיישמרו על מצב מאונך ולא יפילו את הג'לי החוצה.

IMG_9311

הכנה

IMG_9315

מקציפים שמנת מתוקה עם כף סוכר לקצפת קשה, ממלאים שקית זילוף חד פעמית שבקצה שלה הכנסנו צנתר עם דוגמת כוכב, ומזליפים את הקצפת על הטילונים.
ניתן לשדרג ולהוסיף לקצפת כף של מחית דובדבנים לקבלת צבע ורדרד, כף שוקולד למריחה לטעם וצבע שוקולדי יותר, או מעט צבע מאכל בכל צבע שרוצים.
מקשטים בסוכריות צבעוניות, דובוני גומי או מזליפים רוטב בטעם שוקולד או תות, ומגישים לסטודנטים הצעירים גביע מתוק של מנצחים!

IMG_9340

את הגביעים ניתן לשמור בהקפאה לשעה עד להגשה או במקרר.

IMG_9346

חופשה מהנה לכולם, ואל תשכחו לשמור על עצמכם ועל הילדים!

תגובות

תגובות

השארת תגובה

אשמח לשמוע מכם!

אולי יעניין אותך גם...

%d בלוגרים אהבו את זה: