דרכים מדליקות להגשת אבטיח

דרכים מדליקות להגשת אבטיח

היינו גרים בדירה קטנה בדרום תל אביב, קומה שלישית על עמודים ובלי מעלית. איך שהתחילו להגיע האבטיחים הממש טובים של אמצע הקיץ, היה אבי מעמיס בהם את תא המטען של הקורטינה החבוטה שלו, ומשם הם היו מגיעים ושוכנים בבטחה אל מתחת למיטת ההורים, כשהם ממלאים את החלל שמתחתיה לכל אורכו ורוחבו.

כך מעולם לא חסרה אספקת אבטיחים במשך העונה וגם אפילו קצת בסתיו היה אפשר להתפנק על איזה פלח עסיסי, אבל כשעכשיו אני חושבת על זה, אני תוהה, איך למען השם, הצליחה כל הכמות הזו להגיע למעלה?

אז אבטיח או חצי אבטיח, אם בא לכם לרענן את הדרך שבה מגישים ואוכלים אותו, הרי שהגעתם למקום הנכון. קבלו מספר רעיונות מדליקים להגשה שירעננו לכם את הקיץ:

IMG_4177

לבבות אבטיח ובולגרית

ככה מגישים למי שאוהבים.

פורסים פלח אבטיח (בכדי שהפלח יצא אחיד ומדויק רצוי לחצות את האבטיח לשניים, להניח אותו על משטח עבודה עם החצי הפתוח כלפי מטה ואז לפרוס לרוחב. כך יש לנו יותר שליטה על העובי של הפרוסה.)את פלח האבטיח מניחים על משטח עבודה ונועצים בו חורצן בצורת לב. מוציאים את לב האבטיח החוצה ומניחים על צלחת.

מניחים פרוסה של גבינה בולגרית על משטח העבודה וחורצים גם בה לב. מניחים אותו על לב האבטיח שעל הצלחת.

מכינים עוד לב אבטיח, מניחים אותו על הגבינה, ומגישים.

כמה פשוט ככה יפה.

IMG_4186

שיפודי אבטיח ומלון

הגשה אלגנטית ויוקרתית

בכף פריזאית חורצים באבטיח ובמלון כדורים קטנים ויפים ופשוט משפדים אותם על שיפודים קטנים. תראו לי מישהו שלא ימהר לזלול את השיפודים הללו בכל פה.

את השיפודים הללו ניתן להגיש גם לאורחים הבוגרים בתוך כוס שתייה חריפה. האבטיח יספוג את האלכוהול וישמש נשנוש טעים לצידו, ואתם תקבלו את המחמאות.

IMG_4182

קאפקייק אבטיח עם "קרם" בולגרית

קטיפה אדומה מהטבע

פורסים פלח עבה של אבטיח (באותה הדרך שהסברתי בלבבות האבטיח). לוקחים רינג קטן ונועצים אותו בפרוסה כך שנקבל "עוגת מאפינס" קטנה של אבטיח. מניחים במנג'ט ומפוררים מעל האבטיח מעט גבינה בולגרית.

IMG_4168-mnc7x0482xfmfa0m7ix644i7h31upoz9wu94wz6o8g

ארטיק אבטיח

רעיון חמוד שרץ ברשת

קונים מקלות ארטיק בחנויות המתמחות במוצרי יצירה או אפיה, פורסים פלח אבטיח וחותכים אותו למשולשים. בקליפת האבטיח יוצרים חריץ קטן בסכין ונועצים לתוכו את מקל הארטיק.

תראו לי ילד שיסרב לזה.

IMG_4199

סוכריית אבטיח

רעיון נהדר וטעים להפעלת ילדים

הפעם נשתמש בחורצן בצורת פרח. נפרוס את האבטיח לפי הדרך שהזכרתי למעלה, נקרוץ פרחים וננעץ אותם במקלות סוכריה שניתן לרכוש בחנויות יצירה או המתמחות באפיה.

את הסוכריות על מקל שקיבלנו נקשט בסוכריות צבעוניות, והנה לנו שניים במחיר אחד. גם תעסוקה לילדים וגם פרי טעים.

מקווה שנהניתם. אשמח כמובן לקרוא את התגובות שלכם ולשמוע על עוד רעיונות שלכם להגשה מיוחדת של אבטיח.

 

IMG_4172

 איך לחתוך אבטיח בצורה מדליקה גם באתר שופרסל 

תגובות

תגובות

השארת תגובה

אשמח לשמוע מכם!

אולי יעניין אותך גם...

%d בלוגרים אהבו את זה: